יום שני, 20 ביולי 2020

וידוי לוהט

שלום, אני נתנאל והתקינות הפוליטית שלי, דמות בסיכון גבוה, נמלטה דרך החלון ללא שוב.
כאחד העם המוזן מכל העברים והקיוונים (האיות במכוון), נוכחתי בפעם המי יודע כמה, בכמה אמיתות יסוד במדינתי.
ברס-פובליקה הלבנטינית, ישנם שלושה מדרגים של אוכלוסיה הניצבים בפני החוק ואכיפתו במרחב.
הראשונים- אפשר לקרוא להם מכל הבא ליד- "אחוס"לים", "ישראל הראשונה" או כת גזע האדונים הישראלי וכת דיליה. הם ושכמותם, נמצאים מעל החוק ואכיפתו, משל כל רעיון ה-סיביטאס (האזרחות בפוליס והיות מיושב כאחד האזרח) לא נוגע אליהם ובהם. כל ניסיון לחבר להם עבירות כולל מאלו החמורות ביותר מטואטא מתחת לשטיח, טפלון גמור. הם, ילדיהם, חבריהם ומלחכי פינכתם דלגו קלות כמו הרץ הקנייתי מעל הדברים הבאים (ובדקו היטב כל סיפור, יש הרבה)- רצח, אונס, הטרדה מינית, פדופיליה, שוד, פגע וברח, גזל משאבי וכספי ציבור, הונאה, גניבת דעת וזהות, בגידה, מגע עם סוכן זר וכל עבירת צווארון לבן שניתן להעלות על הדעת---טפלון גמור.
מיותר לציין שבקרבם כל התנהלות אכיפתית בעידן הקורונה ברמת הפגנות, או סתם ברחובה של עיר, כמעט בל יראה, בל ימצא ובל ידווח.
השניים- "ישראל השניה"/"חוטבי העצים"/"עפים שבבים"/"משגיחי הכשרות"/"קוני למל"/"בשר תותחים"/"מרוקאנרים"/"צ'חצ'חים" וכו', עליהם ושכמותם נכתב, נאכף ונפסק החוק ירום הודו ועד כוש.
הקבוצה השלישית- קבוצת המיעוט שרובה משתייך לדת האחווה והשלום מהטונדרה של לאפלנד. הם נמצאים מתחת לחוק, החוק לא חל ולא נאכף על אסונות טבע ו/או חיית השדה, לא ניתן להחיל חוק או לדרוש מהם להיות חלק ממרחב הסיביטאס שכן זה דורש מימד של אחריות אישית מחד והסכמה חברתית מאידך, וזה לא קיים שם.
quis civis q

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה