יום שבת, 6 באפריל 2013

סקופים של פסח

1.  פרופ' משה מנדלבאום, נגיד בנק ישראל בין השנים 1982-1986, הוא חבר בסניף ירושלים של "בני ברית".
ראוי לציין שאת המידע קיבלתי הישר מהמקור, זאת אומרת שהוא עצמו הודה בכך בשיחה פרטית עם אבא שלי בשבת חול המועד פסח האחרון, שיחה שהייתי עד ישיר לקיומה.

2. ראשית הקדמה, בפורום קונספיל הסתובבה משתמשת בשם "דורין אלן בל דותן", ואחת מהדברים שהיא טענה זה שהאליטה בישראל (זאת שאני מכנה מזה זמן- "כת גזע האדונים הישראלי") היא בעצם בנויה מנאצים בפועל! שהגיעו לארץ יחד עם ניצולי שואה במסווה של יהודים ומצאו כאן מקלט מפני מרדף ועוד הגיעו גבוה לאליטה השלטת והם אלו הקובעים את המציאות בארץ.
ובכן, אני, סקפטי שכמותי, שעושה הבדלה בין המוץ לתבן כשזה מגיע לקשרים סמויים (וכבר דברתי על כך כאן בעבר), אמרתי שעד כאן, מדובר בשטות ללא שום גיבוי ממשי, עד ש...
הגיע אלי סיפור קטן ממקור מאוד מאוד מאוד מהימן-
אדם בשם משה קניג (יהודי דתי ניצול שואה תושב ניו יורק בארה"ב), הוא תלמיד לשעבר של סבא שלי מארה"ב (אבא של אמא שלי), שהיה רב חב"דניק (מהלא משיחיסטים, אם מישהו מתעניין...) אותו משה קניג הגיע לבקר את ילדיו ונכדיו בארץ (כפי שהוא עושה עד היום) לפני 3 שנים.
בבקורת הגבולות בנתב"ג הוא נעצר, על בסיס המידע שבדרכונו.
התברר לו שישנו "משה קניג" נוסף, תושב בית שמש שבישראל, עם אותם נתונים בדיוק.
אותו "משה קניג" לאחר בירור וחקירה עמוקים שנעשו, התברר כלא פחות מאשר נאצי בתחפושת, איש SS לשעבר, שחי כיהודי בישראל מאז שנת 1949.
הוא חי עם אישה יהודיה ונולדו ילדים ונכדים מבלי שאף אחד מסביבתו ידע על האמת.
במהלך הבדיקה עלה שהוא כבר נפטר ונקבר תחת שם זה בבית הקברות של בית שמש, במהלך החקירה גם מצאו את מדי ה-SS שלו אותם שמר במקום מסתור לאורך השנים.
מתברר שאותו מתחזה שחי לו בטוב ובנעימים עם בית פרטי בבית שמש, עמד בקשר עם חבריו ברשת של נאצים מוסווים, שחלקם גר בהרצליה פיתוח (אחד ממרכזי האליטה הישראלית עד היום)....
תכניסו את זה טוב טוב לאוזניים, חלק מכת גזע האדונים הישראלי הוא נאצי בפועל!
אני מקווה שזה מרעיד לכולכם את אמות הסיפים...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה