יום שבת, 12 במאי 2012

סוף סוף איש צבא אמריקאי ומרצה צבאי עם שכל

ttp://www.kr8.co.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=333245
אלוף משנה במכללת הכוחות המשותפים בוירג'יניה לימד עד לאחרונה קציני צבא בקורס שנושאו היה "המלחמה הטוטאלית באיסלאם". בתוכנית הלימודים שלו אמר שלעולם החופשי יש מלחמה עם האיסלאם, ואותו נצטרך להרוס ע"י השמדת הערים הקדושות למוסלמים, מכה ומדינה, ללא כל התחשבות באזרחים שימותו מכך.

הקורס היה קורס בחירה, והחומר שנלמד בו היה בניגוד לעמדתו של מימשל אובמה שאסר להתייחס לאיסלאם, ודרש לדבר אך ורק על טרוריסטים איסלמיסטים.
את הקורס העביר אלוף משנה מתיו דולי,( Lt. Col. Matthew Dooley) ביולי בשנה שעברה. הוא סבר שהפצצת הערים הקדושות מכה ומדינה תחקה את הפצצת הירושימה במלחמת העולם השניה, ואת שריפתה של דרזדן בהפצצות.
שם הקורס שלו היה: "פרספקטיבות ופתרונות ביחס לאיסלאם ולרדיקליזם האיסלאמי".
הקורס הופסק באפריל, אחרי שהתקבלה תלונה מסטודנט של מתיו דולי, לאחר שסיים ללמד במכללה, אך עדיין שהה בה.
בו זמנית גילה ה-FBI לאחרונה שגם הוא נאלץ לערוך רויזיה בחלק מחומרי הלימוד מטעמו, ולהוציא מהם התייחסויות העלולות לפגוע באיסלאם.
הגנרל דמפסי התייחס לכך במסיבת עיתונאים בפנטגון ואמר שאין בביטול הקורס הצרת החשיבה הליברלית אלא התנגדות למעשה חסר אחריות מבחינה אקדמית. הוא הוסיף ואמר שהדברים נוגדים את ערכי ארה"ב, ואינם בריאים מבחינה אקדמית.
אלוף משנה דולי הציע תוכנית מלחמה תיאורתית אל מול הצורך לעימות ישיר עם האידיאולוגיה והפילוסופיה של האיסלאם. בהרצאתו הוא אמר: "הם שונאים את כל ערכינו ולעולם לא יסכימו לחיות עימנו בדו קיום כלשהו אלא אם ניכנע." הוא הוסיף ואמר שמאחר ואמריקה תערוך את המלחמה הזו, היא תהיה חופשיה להתעלם לחלוטין מאמנת ג'נבה הקובעת את הכללים לסכסוכים מזויינים. "אמנת ג'נבה אינה רלוונטית עוד".
כך תהיה האופציה של מלחמה הפוגעת באזרחים שוב ברת שימוש צבאי לפי הצורך ( כלומר מקרים כמו הפצצת דרזדן, טוקיו, הירושימה, ונגסקי ).
לדבריו הכריז האיסלאם מלחמת שמד טוטאלית נגד ארה"ב ודולי כינה את נסיון השלטון האמריקני להגיע לעמק השווה עם המנהיגים האיסלמים מעשה חסר הגיון, והבחירה הטובה יותר היא לדבריו, להכריז מלחמה טוטאלית באיסלאם.
עכשיו כולנו מבינים שאין דבר כזה "איסלאם מתון". לכן הגיעה השעה שארה"ב תבהיר את כוונותיה האמיתיות. לא נסכים יותר ולא נאפשר עוד לאידיאולוגיה הברברית הזו להתקיים. על האיסלאם להשתנות או שנעזור לו להרוס את עצמו!
הקורס שנערך 5 פעמים בשנה, ל-20 קצינים בכל מחזור, נלמד על ידי 800 קציני צבא ארה"ב לפני שבוטל על ידי הפנטגון.
אלוף משנה דולי עצמו הוא קצין מעוטר מאד, ששירת בין היתר בעיראק, בבוסניה ובכווית.
(המקור מעיתון "אינדיפנדנט" הבריטי)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה