יום רביעי, 18 באפריל 2012

השקר החרדי נמשך

http://rotter.net/forum/scoops1/22012.shtml#89

גם אם אכן אמר את זה (או שמא דווקא שוב פעם איזה עסקן נבל עם פה מצחין)
נמאס לשמוע את השקר הזה
להפך, דווקא התנועה הציונית חתמה על ההסכם ההעברה ששבר את החרם הכלכלי הגרמניה שחתם עליו חיים ארלוזרוב וכן היו אלא דווקא אנשי הממסד של בן גוריון וחבורותו ששתפו פעולה עם הנאצים ולא עשו דבר כדי להציל יהודים בשואה (נא לעיין בספר של בן הכט "כחש", לפרטים נוספים והרחבה ...בנדון).
ובהתייחס לדברי הקשקשן השני בפורום רוטר
פיצל מעולם לא היה מלך חג'אז אלא רק בנו של השריף חסיין שהבריטים נתנו לו הבטחה עתידית לשטח שיעמוד בראשו (ועל הדרך פזרו הבטחות לכל שייח' בגזרה, במקביל למשל הם תמכו גם בבית סעוד)
שום הבטחה של פיצל לא הייתה מחזיקה מים א. גם הסכם וייצמן-פיצל קרס בשל העובדה שלא קיבל את סוריה וגורש בידי הצרפתים, ב. בית סעוד השתלט על חצי האי ערב וזרק משם את בית המלוכה ההאשמי, ג. פיצל עצמו נותר רק עם עראק ביד וגם זה לזמן מוגבל, ד. אף מוסלמי לא היה מוסמך לתת לאף יהודי לגור בחצי האי ערב (למעט בתימן) כי ישנה הוראה מפורשת של מחמד בעצמו שהורה למסלמים להשאיר את חצי האי נקיה מיהודים), ה. לנוכח ההצלחה הכבירה של התעמולה הנאצית בקרב העולם המסלמי והנחלת האנטישמיות משם וצירופה לזו המסלמית המקורית, אני לא רוצה להעלות בדעתי מה היה עולה בגורל יהודים שהיו מוכנים להיות תחת שלטון מסלמי האשמי אחרי שהיה הופך למדינה מסלמית עצמאית, מהומות הפרהוד היו רק מתאבן במקרה שכזה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה