יום שני, 27 בפברואר 2012

רק בולשביק יכול לומר דבר כזה

"את החרדים המשתמטים אין ברירה אלא להניח לנפשם, אבל יש לגרום לכך שדור נכדיהם יתכווץ במספרו. זו אינה משימה בלתי אפשרית. זו אינה משימה מתנכלת. זו משימה גואלת...רק ממשלת מרכז שאינה תלויה בחרדים תוכל לכרסם בכוחן העצום של מערכות החינוך החרדיות ולהשפיע על המגמה הדמוגרפית."

http://www.youtube.com/watch?v=Q50vlWj9HIw
אני מודה!
אינני חובב גדול של השיטה החרדית, אורח החיים החרדי ובטח לא מגלה יתר סימפטיה ל"השקאפע" (=השקפה) החרדיסטית
במכלול תחומים שלא אפרטם כאן (אולי בהזדמנות אחרת).
אבל כשאני שומע את הציטוט דלעיל יוצא מפיו של מייצג מרקסיסטי מובהק כמו ירון לונדון שטוען בריש גלי שעל המדינה כמדיניות מכוונת לצמצם את גידול האוכלוסין החרדי, לא נותר אלא להתפלץ.
אני כליברטריאן יהודי טוען בריש גלי שאל לה למדינה להתערב כלל!! בשום תחום.
אני נגד קצבאות ילודה, ואני נגד מימון חינוך כלשהו (הכסף צריך ללכת ישירות להורים בשיטת הואוצ'רים כפי שהציע מילטון פרידמן) באשר הוא.
לא תפקיד המדינה לחנך, לא תפקיד המדינה לרפא, לא תפקיד המדינה לקבוע כמה ילדים יהיה בכל משפחה ולא תפקיד המדינה
לקבוע שרירותית מה יהיה חתך האוכלוסיה הפנים יהודי שלה!!
אני רוצה את ירון לונדון מחוץ לחינוך של הילד שלי בדיוק כשם שאני רוצה את יעקב ליצמן מחוץ לחינוך של הילד שלי.
ועוד משהו קטן לירון, מה זה לעזאזל "ממשלת מרכז"?
אביא  את מילותיו בנות האלמוות של הרבי מקוצק- "בני אדם הולכים תמיד בצד ימין של הדרך או בצד שמאל של הדרך,
רק בהמות הולכות במרכז".
אגב, משעשע אותי ומבהיל אותי לשמוע איש גולאג (אני מתאר לעצמי שלונדון יעדיף את המונח-"נומנקלטורה") מובהק כלונדון מדבר איתי על מרכז, ואפילו הכשל המובנה בדבריו חושף מיניה וביה את דברי ההבל שלו.
הוא מדבר מצד אחד על הנחת החרדים לנפשם אבל מצד שני מדבר על כך שצריך כן להתערב.
לונדון, תעזוב את החרדים לנפשם ותפסיק לתחוב אפך לתוך עיניינם ומאידך אותו כנ"ל החרדים במדינה.
לונדון מדבר על "משימה גואלת", לא פחות. רק אדם שהסמרטוט האדום דגלו, ואחד במאי חגו וה"אינטרנאציונל" המנונו יכול לדבר על כפיה והתערבות המדינה יחד עם יומרה לייצוג "מרכז" עלום, יחד עם מונחי אוטופיה סטייל ה"משיח האדום" קרל מרכס.
לונדון, האופיים להמונים סטייל צ'ה גווארה וסטאלין הוא הוא המסוכן ביותר ותודה לך על שאתה מזכיר לנו זאת בכדי שרק לא נרדם בשמירה מול שכמותך....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה