יום רביעי, 29 בינואר 2014

חלומות "מדינת יהודה"

מודה ומתוודה, בתור ליברטריאן שכמוני, קיים בי בפינה כלשהי בנבכי הנפש רצון להקים מרחב של חירות יהודית מנותק ממדינת ישראל.
כן כן, שמעתם נכון. מנותק.
מבחינות רבות מדינת ישראל לא מקיימת אפילו את ה-Riason d'etre הכי בסיסי שלה במרחב וזה הגנה על בטחון אזרחיה.
מדינת אשר מזדעקת מרה על כל ציור גרפיטי בבית קברות יהודי באיזה חור נידח באוקראינה, לא יכולה לדבר שעה שבתי כנסת מחוללים ונשרפים בקרבה, לא יכולה לדבר כשבתי קברות יהודיים בתוכה מחוללים מעשים שבכל יום.
מדינת ישראל גם הגיעה למצב שגם לא ניתן להטיף ולקדם סדר יום יהודי כלשהו.
נסו להקים מקום ישוב יהודי כלשהו במדינת ישראל 2014, הדבר היחיד אותו ניתן לעשות זה אם מקום מסויים יהיה חרדי ו/או ישוב דתי עד 500 משפחות (שעד מספר זה ניתן לקיים ועדת קבלה בישוב).
במדינת ישראל דהאידנא לא ניתן להטיף לעבודה עברית (אפליה במקום העבודה), במדינת ישראל מגונה אפילו לדבר נגד התבוללות מצד כת גזע האדונים הישראלי.
חוק "השבות" ה"מהולל" מעלה לפה אנשים שהכלב של הסבא שלהם נמכר לו מידי בעלים של חנות לחיות מחמד יהודי מצד הדודה מנישואין שניים.
באשר לעניין החירות, כבר היטב דובר והשטחים הם רבים, ואני מפנה אתכם לקריאה נרחבת באתר "קו ישר" הגאוני שמראה מה חולני במדינה הזו ומה צריך לעשות כדי לשחרר את הפרט מטלפי המדינה הזו וכת גזע האדונים הישראלי בראשו.
אתר "קו ישר"
ביבי נתניהו זרק עכשיו לחלל האוויר רעיון שישנם אי אלו שמשתעשעים בו לא מעט, להשאיר את היישובים היהודיים על כנם מעבר לקו הירוק, ואלו לפחות ברובם (למעט אי אלו גושים לא מוגדרים) יעברו להיות תחת ריבונות "פלסטינית".
כאן אני חובש את כובע המזרחן שמרשה לעצמו להניח לנוכח תצפית על המתרחש סביב ובהסטוריה שמראות סוריה (במקרה הטוב) דהאידנא עלולים לבוא על מי שיישאר שם רגע וחצי לאחר שצה"ל כבר לא יהיה שם.
בדיוק כפי שהנוצרים בסוריה עוברים עתה 7 מדורי גהנום בסוריה.
חבר הכנסת משה פייגלין דיבר על כך שאם יגיעו למצב בו צה"ל יסוג, יהודים הנשארים שם יקבלו את חלקם היחסי בכלים וכוחות צבא מתוכם כדי להמשיך לקיים את עצמם במרחב ללא הדגל "כחול לבן" (שבינינו, הייתי שם את "הפטיש והמגל" במקום מגן דוד, גם כיום).
מדינת יהודה, ואני אומר זאת ריאלית, לצערי איננה בת קיימא כי אין את הבסיס הקיומי כדי לעמוד על רגליה.
ועד שאנחנו מדברים על "מדינת יהודה" הבה נשאל על הפיל בחדר, מה בדיוק אצים רצים לדבר על מדינה לשבטי הברברים בני ישמעאל במרחב הנ"ל? על כך בפוסט הבא...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה