יום שלישי, 18 בפברואר 2014

חופש ההסתה- למי מותר במדינת ישראל?

עלעול קצר בחדשות היום העלה בחכתו את הסיפור הבא-
כתבה על מעצרו של מסית

אדם בן 30, תושב פתח תקוה, נעצר על חשד להסתה לגזענות בגין סטטוס שכתב ב"פייסבוק", בו סיפר/התרברב על חלום עוועים שחלם בלילה (לא על שום דבר שביצע או דחף אחרים במפגיע לבצע), חלום בעלמא.
הכתבה (שמצוטטת בכלי תקשורת רבים ולא רק ב-"ערוץ 7" חלילה), מוסיפה כי החשוד העצור טוען להד"ם ושמי שביצע את העניין הוא פורץ/האקר שכתב דברים בחשבון הפייסבוק של בעל הדין.

לפני המשך הדברים חשוב רק לציין, כי כתומך גדול של החוקה האמריקנית ורוחה, גם כאן נכנס התיקון הראשון לחוקה המדבר על חופש הביטוי.
מדינת ישראל הולכת מדחי אל דחי והופכת למשטרת מחשבות וחלומות, לא ירחק היום ויפורסם רשימת "חולמים מסוכנים" ו"קודקס המחשבות האסורות".

אינקויזיציה משב"כת תרד לחיי האזרח הקטן עם צ'יפים RFID ואחרים שיוחדרו לגזע המוח וינתרו מחשבות ותנועות אסורות, היום הזה מתקרב במהירות.

לאחר פסקה זו בחזרה לנתיב המרכזי, חשוב פתאום להזכיר נשכחות, נאמרו במדינת ישראל בפרסום נפוץ דברים חמורים פי כמה ולא ראינו כל פה מצפצף ולא סירנה מיללת ולא את אנשי "החולצות הכחולות" מבצעים מעצרים ברוטאליים (כהרגלם) באישון ליל.
רק למען הסדר הטוב נזכיר את הציטוט הבא שהובא בביטאון שיצא לחושך בקיבוץ נירים, "קורמורן"-
"
אני אצא רק בלילה, ואפתח תחביבים חדשים, כמו צליפה בנשים מתנחלות. ואני אהפוך להיות מכור לרעש הגולגולת המתנפצת שלהן... אח! הצליל הזה, הספלאש... ורסיסי המוח שהיו מתפזרים באוויר הלילה הדליל. זאת תהיה אמנות נשגבת, מין יצירת מופת סאדיסטית ומעוותת, זאת תהיה הפעם הראשונה שפשוט ארגיש שלם עם עצמי".

ציטוט נוסף מפיו נוטף נופת צופים של קצין בצה"ל מצד שמאל של המפה-
"
מבחינתי, המילואים שהכי אשמח לבוא אליהם, זה כשיגידו לי לפנות את המתנחלים. אבל, יש כמה התנחלויות, כמו תפוח ויצהר, שלא צריך רק לפנות, אלא צריך לרסס אותם ולהרוג את כולם… צריך לתפוס את האנשים האלה ולעשות להם כמו בשואה…. מבחינתי להרוג אותם זה בכלל לא נחשב להרוג בני-אדם, אלא רק חיסול עשבים שוטים"

שהובא ככתבו ב"בידיעות אחרונות".
ויתר ציטוטים מרשיעים ניתן למצוא פה ובעוד מקומות למי שרק מוצא זמן לחפש-
חופש להסית משמאל


בכל אלו המקרים, לא ראינו מעצר, לא חקירה, לא תיק פלילי ולא משפט.
חופש ההסתה לרצח, לגזענות, לאלימות ועוד שמור לבני ולבנות כת גזע האדונים הישראלי וליוצקים מים על ידיהם.
כשארגון "החולצות הכחולות" (הקרוי בטעות- משטרה) משמש ככלי לדיכוי פוליטי של כל מי שאיננו נמנה על "אנ"ש".
מעליהם כמובן נמצא הסיקוריטטה של הלבנט (מוזמנים לנחש לבד למי הכוונה).
ואולי, אולי, צדק ישעיהו לייבוביץ' בדבריו על מדינת ישראל, רק שהוא לא זיהה נכון איזה ציבור יטווח ויסתם פיו ושכנראה בצוק העיתים יצטרך לצאת אל המרד החמוש בטווח שבין הבאסטיליה ל-"מסיבת התה של בוסטון 2".
וכנראה גם צדק רודולף ורבה לגבי מדינת "הקאסטנרים, הקאפואים והיודנראטים".
Sic Semper Tyrannis

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה