יום ראשון, 16 בספטמבר 2012

פאנטום "הציבור"

http://rotter.net/forum/scoops1/20691.shtml

שוב ושוב, במדינת ישראל, יוצא מאן דהו מקרב רשויות "אכיפת החוק" ואומר שהיה זה לחץ מה"ציבור" שחיפש "דם" וכתבי אישום שהביא לסאגה שהתבררה כפלופ.
בנדון דידן, מדובר על הקייס של ספר "תורת המלך" בא מודה החוקר הראשי של הקייס סנ"צ (סגן ניצב) ירון לונדון (מאיפה השם נשמע לי מוכר?), שכל הסיפור התברר כלא דובים ולא יער והיה זה כרגיל האגו-טריפ בזרוע המשפט של כת גזע האדונים הישראלי (במקרה זה- הפרקליטות) יחד עם לחץ של מנגנון התעמולה של הכת (ה"תשקורת") בתוספת ה"ציבור".
אני רוצה לברר, מיהו אותו "ציבור" שעליו חוזרים כמו מנטרה שחוקה.
ובכן, בנדון דידן- הציבור לבטח אינו החרדים ואינו חובשי הכיפות הסרוגות ( ברובם המוחץ, אולי למעט כמה מצד"ר ומימד שיכולים לאכלס תא טלפון ציבורי ברווחה), אינם יוצאי בריה"מ, הציבור המסורתי-מזרחי ועוד אי אלו ימנים חילונים.
זאת אומרת שמדובר בציבור החברים של כת גזע האדונים הישראלי, "ישראלי הראשונה"/אחוש"לים (כלשון הסוציולוג עוז אלמוג), זה הציבור ש"רצה לראות דם" וכתבי אישום, צהל למראה פשיטת קומנדו על רבנים להביאם לחקירה על לא דבר.
מה שעוד יותר עצוב שמדובר באנשים עם ידע ברמת אפס מאופס במקורות היהדות, מי שכן ניחן בידע זה, טען ובצדק שכל עניין דיון בספר צריך להמצא בתוך גבולות בית המדרש, ושם ניתן בנקל לדחות את מסקנותיו ואת ה"שקלא וטריא" שלו (כפי שגם אכן נעשה), ושם היה נשאר מעלה אבק בפינת ספריות תורניות לכל היותר.
אבל, עבור כת גזע האדונים הישראלי ש"רצה דם", זה כמובן לא יכול לעבור בשקט.
הדוסים שטובים לאכלס את בתי הקברות הצבאיים בתור בשר תותחים של אליטה צינית, אסור שיהיה לה קול בנושאים של "מוסר מלחמה" למשל, או סתם אסור לה לומר שום דבר שנוגד את הדוגמה של הכת השליט.
ראינו את זה כבר בהתנתקות, שלאחריה הודו כבר כמה מתוך הכת הנ"ל (יאיר לפיד אחד מהם, אבל היו גם אחרים, ששפכו את תרעלתם מעל דפי הביובון אלארצ'=הארץ), שכל לוז העניין היה לשבור את גבם הפוליטי של חובשי הכיפות הסרוגות וללמדם "שיעור בצניעות פוליטית", זה לוז העניין ואין בלתו.
רק למען ההבהרה...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה